2010. január 24., vasárnap

Új vizeken

Gyerekként nagymamám kötni és hímezni tanított, ez utóbbit sikerült úgy elfelejtenem, hogy korai munkáimról példát vehetnék. Anyukám varrt és horgolt amit csak tudott, de valahogy úgy tanultam meg tőle mindezt, mint a főzést. Néztem. Varrni csak sokkal később kezdtem el, horgolni meg... most.
Úgy tűnik, elég jól figyeltem a hurkolásokat, mert teljes a siker, igaz, nagyon egyszerű mintával dolgozom. Még javában tart a hideg, próbaképpen négyzeteket készítek, hogy hát- és nyakmelengető stóla legyen belőle. Jól haladok, már 9 négyzet elkészült. Natúr, világos karamell, barna és középkék színeket választottam, hogy az egyhangú minta kicsit változatos (no meg patchwork-hatású) legyen.
Képpel később szolgálhatok, addig is egy kis ízelítő a kalapszezonból - nekem nagyon tetszenek!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...