2011. január 30., vasárnap

Szavazás vége

Pontban déli 12 órát ígértem a szavazatok zárásaként, de egy kicsit csúsztam... (a késésért szíves elnézésüket és megértésüket kérjük...)
Köszönettel tartozom annak a 41 lelkes szavazónak, akik velem tartottak a gondolkodásban. Összesen 43 szavazat érkezett, 11-11 az elsőre és a harmadikra, a második toronymagasan 21 szavazattal nyert.
De... egészen apró méretben a pöttyök nem érvényesülnek - kipróbáltam.
A végeredmény pedig (amit később mutatok meg), az 1. és a 3. ötvözete lesz, közöttük nagyon kicsi a különbség egyébként, ha 8 mm-ben nézzük.  Kíváncsi vagyok, milyen lesz a fogadtatása! :)

3 megjegyzés:

Kőrösi Mercédesz írta...

Na jól van:))) Pedig én is a kettes mellett voltam
Ja, elfelejtettem írni, h nagyon jó az új képed:)) és gyönyörűek a dolgaid a meskán!

Aranyalma írta...

Ez aranyos volt! :)
Egyébként töröm a fejem, hogy a kettesre szavazókat kárpótlom a csalódásért... :)

Az új képemmel nem vagyok elégedett, ez nem az igazi arcom... ettől sokkal mosolygósabb vagyok, de akkor nem fényképeznek le, amikor szívből nevetek... Le fogom cserélni az almásra... :)

(... azt a meskásat meg köszönöm :) ...)

Kőrösi Mercédesz írta...

Igen, én is az ilyen fotókat hiányolom... kellene állandó családi lesifotós, aki rajtra készen lesi a teli kacajokat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...