2009. május 14., csütörtök

Terítő

Már említettem, hogy egy muffinos terítőt készítek.
Mióta Mandy Shaw könyve megjelent - szerintem - boldog, boldogtalan ilyen mintákat készít, többek között én is, és boldogan. Szétszabott farmernadrág négyzetekre készülnek a muffinok, 9 négyzetre összesen 8 db, a közepét szabadon hagyva egy leendő vázának vagy süteményes tálnak. Hasonlóképpen készül, mint a könyvében szereplő piknik takaró, de mivel ez asztalközép lesz, némiképp módosul a végső méret. Nem lesz pl. kerete, amit egyébként szerettem volna, de menet közben úgy ítéltem meg, nem fogom hiányolni.

... Sikerült a vesztembe is rohannom... a muffinokat pelenkaöltéssel applikáltam a farmerra, amit előzőleg kétoldalas vetexszel rögzítettem. Vettem is színben hozzáillő hímzőcérnát, amit a művelet előtti napon sikeresen eltüntettem. Kerestem egy darabig, mindenhol többször is, mert volt már rá példa, hogy ott volt a szemem előtt a keresett tárgy, mégsem láttam. Aztán kifáradtam és megadtam magam egy fekete horgolócérnának. Nem kifejezetten tetszett az ötlet, de mivel nem vagyok egy szorgos keresgélő, nekiestem végül feketével. Mind a 8-cal végeztem is, annyira nem lett rossz. De majdhogynem gutaütést kaptam, mikor a varrós dolgaim fölött lévő polcon ágynemű keresgélés közben a kezembe akadtak a cérnák. Kibontani már nem fogom, ez biztos, legfeljebb egy következő muffinos mintához, vagy máshoz fogom felhasználni őket.
Már csak a szegély felvarrása hiányzik, a gombmeggyek rögzítése és kész.
A készülő baba csak ráadás, arcot és frizurát szeretne csupán.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...