2010. március 15., hétfő

Kötés-horgolás az utóbbi időben

Sokkal korábban szerettem volna megmutatni, mi készült a korábbi fonalakból, de úgy zajlott az élet, mint a Duna + fényképezni sem tudtam.

Elsőként itt a férjem sálja. Mikor készült, hétágra sütött a nap, kb. 20°C volt, de nem adtam fel. Milyen jó, mert aztán újra jött a hideg és a hó. Csupán 2 gombolyagot vettem, de abból még egy kurta sálra sem futotta. Sikerült még vásárolni, és 2 sima 2 fordítottal végül elkészült a finom merinógyapjú tartalmú, kissé dzsesszesen hosszú nyakmelengető. (A kis képen majdnem úgy néz ki, mint egy wc-papír guriga negatívja. :))


Belevágtam még kettőbe, de az egyiket lebontom, mert a minta miatt széltében túlságosan összeugrott. :( Már csak itt látható.


Ez pedig marad, de még folyt. köv., pedig már így is elég hosszú. :)


Egy kis ujjgyakorlat, hogy pontosan értem-e a leszámolható mintákat. Megyeget. Nem mindegyik tetszik, de a margaréta formát és a jobb alsó sarokban lévő díszecskét már használhatónak minősítettem. Alapvetően mindegyiket tovább lehetne dekorálni, hogy stílusosabb legyen, bizony, ez meg is fog történni. Egyelőre örülök, hogy egyben megállnak. :)

Végezetül egy kezdetleges horgolt medál, amit az elvileg készülő stólám fonalából készítettem. A stóla egy négyzettel sem haladt előrébb. :(


Ennyit a kötésről-horgolásról mára és egy időre. :)

2 megjegyzés:

orsolya vanessza kiss írta...

Az a barna--fehér.. kígyóként tekeredő.. valami csodaszép! :)

Aranyalma írta...

Köszi! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...