2010. december 26., vasárnap

Brossok II.

Az abszolút nőiesség.

7 megjegyzés:

Csipkerózsika írta...

Most találtam rá blogodra,nagyon szép dolgokat készítesz,ez a bross is gyönyörű:)Tegnap nálam is brossok születtek,valamit "muszáj" volt készítenem..:))Ha jól értelmeztem szombathelyi vagy? csak azért mert én meg szomszédos kisvárosból írok..:)

Aranyalma írta...

Köszöntelek nálam! :)
Ellátogatok hozzád, meegnézem a te brossaidat is. :)
Sajnos nem vagyok szhelyi, elég sokat kell zötykölődni, míg odáig érek, te valószínűleg könnyebben eljutsz oda. Ha szeretnél kézműves alkalmakon részt venni - és még szabad vagy jan. 15.-én -, várunk szeretettel. :)

Csipkerózsika írta...

Szeretettel látlak..:)Naná,hogy igen,nagyon jó lehet élőben is találkozni hasonló érdeklődésű emberekkel:)Megírod majd pontosan ,hogy hol s mikor?:)

Aranyalma írta...

Látogass el Szigami oldalára (www.szigami.hu), írj neki mailt. Ő bővebben írni fog neked róla, nem 100%, hogy ott leszek januárban.

Csipkerózsika írta...

Oké,köszi:)

Kőrösi Mercédesz írta...

Gyönyörű, gyönyörű, gyönyörű!!!!

Aranyalma írta...

Köszi! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...