2010. december 2., csütörtök

Online puzzle

A National Geographic oldalán. Ha kevés lenne a 20 kép, ami bejön az oldalon, kattints a képek fölötti csúszkára.
Ha a gyereked mindenképpen szeretne gépen játszani, akkor eltiltás helyett - úgy gondolom - jó, ha néha ilyennel (is) tölti az idejét. Tökéletes kompromisszum szülő és gyerek között, miközben híres tájakkal, épületekkel, szobrokkal, ritkaságokkal, különlegességekkel és nem utolsósorban az élővilággal ismerkedik a játszadozó.
Itt van kedvcsinálónak pl. rák úr... :)


Itt pedig memóriajátékon keresztül történik az ismeretszerzés. Szinte magam előtt látom a kis manókat, amint rácsodálkoznak a világra: Jé, ilyen is van?!

5 megjegyzés:

Kőrösi Mercédesz írta...

Egy őszinte gondolat:) Megnéztem elájultam és megmutatom a bébiknek, ha kész a házi!!

Aranyalma írta...

Jaj de jó! Ugye, milyen nagyszerű?
Azt elfelejtettem leírni, hogy a fenti menüsorban kétféle puzzle is van. Mindkettőt érdemes megnyitni! :))

Julcsi írta...

Azt hiszem, bevallhatom őszintén, hogy ezzel még én is jót játszottam:)

Aranyalma írta...

Ezt igazán örömmel hallom! :))

Szilvi írta...

Szia! Nézz be hozzám, leírtam a mézes receptjét, és nagyon remélem, hogy Neked is jól fog sikerülni!Ha lenne egy kis időd szívesen olvasnék róla, hogy milyen lett. Természetesen jó ha fémdobozba teszed karácsonyig ha addig el nem fogy az egész.Jó munkát!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...