2010. október 6., szerda

Bemelegítés

Tulajdonképpen május legelején varrtam egy piperét kékfestőből, csíkvarrással. Aztán június közepén egy fiatal úriembernek egy irat-, pénz-, zsepi- és egyéb tartót, mindezt persze egyben, amit aztán a légiposta gondjaira bíztam egy minimalista stílusra intő levél kíséretében, mert olyan apró lett szegényke, hogy tudni kell beosztani a rendelkezésre álló helyet. (Ráadásul rondán varrtam meg, ezért nem győzök eleget vezekelni.)
Egyikről sem készült fotó, de ha alkalom adódik, pótolom.
Most október 6.-át írunk, azóta ma varrtam először. Nincs kisgyerek a családban, mégis egy kicsit gyermetegre sikerült, de valahogy be kellett melegítenem az ujjaimat. Tényleg nem egy nagy alkotás, egy 20x25 cm-es képecske, az sem profin megvarrva, szörnyen fényképezve... de mindet én csináltam! (büszke fej)
És hogy miért nem a gombokkal teleaggatott táskát, amit beharangoztam? Mert kerámiagombok még nincsenek, bár formáztam párat, de még nincs mázazva és kiégetve. A készleten lévő meg nem elég... :(


7 megjegyzés:

Julcsi írta...

Ne szerénykedj miatta, szerintem nagyon helyes lett. Hogy nincs kinek adnod? Majd lesz...

Edige írta...

Nekem nagyon tetszik! Jó azt ötlet, a kivitelezés és a fénykép is jól sikerült. :-)

Aranyalma írta...

Köszönöm... :)
És igaz, nemsokára itt a karácsony, akkor biztos akad gazdája, addig is beköltöztettem a fürdőnkbe.
Szép napot Nektek, ma süt a nap!

Boldogbogyó írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Boldogbogyó írta...

Tényleg nagyon jól sikerült az új dizájnod! :-) Az igazat megvallva, én nagyon szívesen elfogadnám a kis művedet! :-)) De persze te döntesz a sorsa felől... :-)
Szép hétvégét!

ui.: Nemsokára én is írok pár sort a blogomba

Magia da Inês írta...

♥ Olá, amiga!
Passei para uma visitinha...♥♥
Seu blog é lindo e agradável!... amei os seus trabalhos!...♥
Beijinhos.
♥ Boa semana!
♥♥ Itabira
Brasil♥♥
✿ܓܓ✿ܓ✿ܓ

Aranyalma írta...

Oi, obrigado pela sua visita! boa semana para você também! Beijos:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...