2010. október 28., csütörtök

Ma nem akartam írni

Méghozzá egy sort sem.
Valójában lenne miről írnom, de amíg nem tudok képeket is csatolni hozzá, nem akarok belekezdeni. A halogatás lassan már egy hete tart, de nem bánom, hiszen ami késik, nem múlik.
A mai pár sort is csak Lidércke nyakába tudom varrni (remélem nem haragszik rám, hogy ezt is rákenem... :) ), mert mutatott egy olyan tűzős oldalt, amit valamikor még Marikánál láttam (már akkor is tetszett), de a sokunknál ismert időhiány miatt nem volt lehetőségem az átolvasásra. Ma este csak nézelődni akartam, de azon a bizonyos oldalon ragadtam. Alaposan visszamentem az archívumba és találtam egy takarót/faliképet, ami kizárólag tűzéssel készült. Ezt, aminek még a neve is biztató, merthogy beginner quiltnek becézik:

Egy fotó az előkészületekről:

A blogtulajdonosnő nagyon szépen rendszerezte a tűzések nehézségi fokát, így a jobb oldali sávban találsz kezdő, kezdő-haladó, haladó stb. szinteket, és ami a jó hír, mindegyikhez jár egy video, ahol az elkészítés fortélyába is betekintést nyerhetsz. Olyan, mint egy távoktatás, manapság ez nagy kincs! :)

Kezdő kategóriába tartozik többek közt ez a tulipános minta, lejjebb a bambuszerdő. Ha felkeltette az érdeklődésed, szívből örülök.

4 megjegyzés:

Marika írta...

Meg piszkáltad a fantáziám :))

Aranyalma írta...

:))) Szuper! De te nyugodtan belevághatsz egy haladó szintűbe! :)

Tigrislilijom írta...

Jaj, 'sajnos' ismerem ezt a blogot :-) Nem hagy engem sem nyugodni ;-) :-)))
Félek hogy egyszer rákattanok teljesen....

Aranyalma írta...

Hát én rákattantam... :) Egy miniképet készítettem, ami nem lett épp tökéletes, de levontam a konzekvenciát. Legközelebb kifinomultabb formában folytatom... :) Remélhetőleg... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...