2009. december 27., vasárnap

Másik Angyalkám

Igen, megkaptam másik Angyalkám ajándékait, és nem feledkeztem meg arról, hogy megmutassam ország-világ előtt, viszont a sokáig tartó borús idő miatt nem sikerült szép képeket készítenem se vakuval, se anélkül.
Amíg kiderül az idő egy tisztességes fotózás erejéig, elmondom, hogy egy textilkoszorút kaptam, amit már régóta készülök én is készíteni, de a kitömés gondolata mindig elriasztott, ezért halogattam sokáig az elkészítését. De azt hiszem, most már le is vettem a napirendről (heti-, havi- ...). :)
A másik ajándék egy horgolt micsoda-tartó, felül összehúzható, így biztonságba helyezhető a tartalma.
Sajnos Angyalkám csak azt árulta el magáról, hogy GL-né, így hát nem tudok róla pontos leírást adni, de az ajándékaiból ítélve nagyon kedves és ügyes személyiség lehet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...